Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител Проблем/Решение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител Проблем/Решение

    От 3 дни имах проблем със съединителя....постепенно потъва навътре,но иначе си работи коректно! Така първо един ден карах с 1/4 хлътнал педал,после с 1/3та и днес сутринта вече беше наполовина паднал,дори "задна" не искаше да влиза,а останалите скорости с леко усилие....от там сервиз и при огледа:няма течове,няма загуба на течност /на ниво е/,няма и вариант за регулиране. Звъннах на NEO /златен жокер/ и заедно с майстора констатираха че помпата в корпуса на скоростната кутия не вдига достатъчно налягане....Решение А: нова лагер-помпа за 180+лв и Решение Б: външна помпа като при дизелите и над 2000cc бензини /по съвет на NEO/. Първият вариант включваше повече пари и отваряне на кутията. Вторият е под половината от инвестицията на първият и като обслужване суперлесно за обслужване и надежност решение. Но решихме преди да отворим системата да я промоем с чиста течност.....и източихме адската мръсотия отвътре. После още с наливането на новият флуид съединителят се надърви като войник в първа отпуска. Повъртях малко градско с усмивка на уста, и не вярвах, че освен маслата в двигателя може такава разлика да има в работата на хидравличните възли от мръсни флуиди. Утре е на ред спирачната течност ......
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

  • #2
    Ма за да сложите външна помпа,трябва да разглобите кутията и да смените камбаната,да сложите такава с вилкаИначе е добра идея,направо си смени и съединителя
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Ма за да сложите външна помпа,трябва да разглобите кутията и да смените камбаната,да сложите такава с вилкаИначе е добра идея,направо си смени и съединителя
      Да точно това ми описа днес Neo и цял ден го преследвах като изпълнение,почти да се нахвърля накрая с пари и ......случката имаше почти безплатен ефективен завършек. А за съединителя направо си загледах един AP с нормален лагер в комплекта които ми трябваше ако бях продължил ......
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #4
        Този ефект от новата течност ще е временен, не след дълго педала пак ще ти потъне. Не е задължително да е лагер помпата може да е тази на педала. Не е скъпа и се сменя за 20 минути
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #5
          Така се държеше моята кола от миналата зима. Потъва си, помпиш примерно 20 пъти и съединителя оживява. После движиш. С преточване на течността се оправяше за седмица. После цяло лято никакви проблеми. В началото на тази зима започна пак, но беше по- зле отпреди. И смених помпата на съединителя (на педала, другото не е помпа).
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Така се държеше моята кола от миналата зима. Потъва си, помпиш примерно 20 пъти и съединителя оживява. После движиш. С преточване на течността се оправяше за седмица. После цяло лято никакви проблеми. В началото на тази зима започна пак, но беше по- зле отпреди. И смених помпата на съединителя (на педала, другото не е помпа).
            а какво е
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #7
              Работен цилиндър. Горна помпа, долна помпа- жаргон монтьорски.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                ....
                В началото на тази зима започна пак, но беше по- зле отпреди. И смених помпата на съединителя (на педала, другото не е помпа).
                Тук в преди 1-2 седмици и на мен ми се стори, че педала е попропаднал, ама си казах, че само си въобразявам... но от 2 дена вече доста хлътнал и разбрах, че не си въобразявам.
                Та може ли малко подробности по процедурата? Сам ли си я сменя или е сложно и е желателно да се ходи на "майстор"? Ако сам, дай с 2-3 думи от къде, как, защо, колко...
                156 1.8 TS '98 144hp

                Comment


                • #9
                  Сам я сменях, да. Като цяло не е сложно, но при мен специално помпата стои вътре в купето, под таблото. И мястото е ограничено. И се касае повече за нерви, отколкото за монтьорски умения. Иначе струваше 65 лв. май помпата. Ако смяташ, че ще е полезно, ще обясня подробно.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Бях с подобен проблем и....оказа се лагер помпа
                    0888515205

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Така се държеше моята кола от миналата зима. Потъва си, помпиш примерно 20 пъти и съединителя оживява. После движиш. С преточване на течността се оправяше за седмица...
                      Братле прав си колко и неприятно ми е да го призная...ефекта от новата течност трая 3 дни и сега е още по-зле! В понеделник пак в сервиза
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • #12
                        Само трудно ще се установи дали е проблемен цилиндъра долу или помпата горе.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Само трудно ще се установи дали е проблемен цилиндъра долу или помпата горе.
                          Не е така,защото обикновенно работния цилиндър протича,по това се познава.Маха му се маншончето и ако е мокро е за смяна-просто от мястото на теча гълта и по малко въздух.Помпата на педала обикновенно проявява други дефекти,най-вече невръщане на педала докрай,което е следствие от счупено буталце в помпатаДемак тече ли цилиндърчето на кутията-сменяй го
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Ако има теч- супер. Но понякога няма...
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              няма течове,нито загуба на течност,нито омасляване, а като работи съединителя отлепя перфектно.....от друга страна просто педала на съединителя не се връща повече от половината и смятам че "горната" помпа е сдала багажа.....мосля че мръсната течност е действала като абразив на уплътненията! Ще я свалим утре и ако е само до уплътнения ще я отсервизирам лесно /в Казанлък има 15 фабрики с произвеждащи хидравлични и пневматични бутала,помпи и възли/ а ако има нарушена циментация или счупена част...нова ще е!
                              NESH
                              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                              Comment

                              Working...
                              X